"سین میم ر" می نویسد

می نویسم تا خفه نشم!

"سین میم ر" می نویسد

می نویسم تا خفه نشم!

"سین.میم.ر" از کجا بوجود آمد؟

دوشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۱۲ ق.ظ

بعضی وقت ها بعضی خاطره ها اونقدر برات لذت بخشه که میخوای هر جور شده یه تیکه ازش رو بکنی و همیشه همراه خودت داشته باشی.

این اسم مستعار "سین.میم.ر" هم یه تیکه از یه خاطره خوبه که تا ابد باهامه.

قضیه این اسم از اونجایی شروع شد که من و خونواده تصمیم گرفتیم بریم مشهد.

خب ، اولش همه چیز عادی بود و ما در حد ده نفر بودیم ... تا اینکه رفته رفته و شهر به شهر به تعدادمون اضافه شد. طوری که به سی نفر رسیدیم.

همگی هم از یک خانواده بودیم و هر چهار - پنج  نفر یک فامیل مشابه داشتیم ... وخامت اوضاع جایی بود که اسم هامون هم مشابه بود

تصور بفرمایید : سی و چند نفر آدم،همگی ازدواج فامیلی،و فقط با سه نام خانوادگی  ( ر ، ج ، ش.ز)

قرار شد همگی ما با قطار از تهران عازم مشهد بشیم ... سوار قطار که شدیم عمق فاجعه رو درک کردیم !!!

هی صدا میزدیم آقای فلان! ده نفر بر میگشتن ... هی خانم بهمان! پنج نفر بر میگشتن

این شد که ما "بچه" های گروه سریع یک جلسه یک دقیقه ای تشکیل دادیم و مصوب کردیم که که هر کدوم رو چجور صدا بزنیم.

طبق این مصوبه : جوون تر ها و بچه تر های فامیل رو با حروف اول اسمشون صدا می زدیم به این صورت:

"سین.میم.شین"  "سین.عین.ر"  "سین.میم.جیم" و قص علی هذا ...

و از اینجا بود که به من گفتن : "سین.میم.ر"

از اونجایی که جزو شورای اصلی تصویب کننده این نوع نامگذاری بودم ، بنده رو متهم اصلی دونسته و به لقب : "سین.میم.ر" متهم ردیف اول نائل گشتم.

از اونجایی که توی این سفر خیلی بهمون خوش گذشت و کلی حال کردیم ... منم این لقب رو برای خودم انتخاب کردم



خب یه چن تایی "پ.ن" بریم

پ.ن 1 : خیلی ها من زو توی محل تحصیلم با این اسم مستعار می شناسن ، یعنی اگه بیاین دانشگاه بگین سین.میم.ر  رو میخوایم مستقیما به من می رسید.چون آیدی اینستاگرامم همینه

پ.ن 2 : خیلی از دوست هام شماره من رو توی گوشیشون به همین اسم سیو کردن.

پ.ن 3 : خیلیا پرسیدن که چی شد که شدی سین.میم.ر   . یادم باشه این لینک رو براشون بفرستم

پ.ن 4 : خب البته خیلی ها هم مسخره کردن که نمیدونم دلیلش چی بود ... بهر حال ( فاک دم آل)



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۵
"سین.میم. ر"

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی