"سین میم ر" می نویسد

می نویسم تا خفه نشم!

"سین میم ر" می نویسد

می نویسم تا خفه نشم!

تعطیلی بلاگفا و نزول اجلال ما به بلاگ

يكشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۱۱ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم.

..

سللاااااااااااااام !!!

چند وقتی هست که بلاگفا تعطیل شده و حرف ها بیخ گلوی ما مانده

بخاطر همین هم ما با اون همه یال و کوپال به قول بلاگ" مهاجرت "کردیم.

حرف های زیادی بیخ گلوم مونده ... باید بیام یه سر و سامونی به وضعیت دلم بدم اول ... بعد یه سر و سامونی به بلاگ

اول باید با منو های پیچیده بلاگ آشنا بشم و سر در بیارم که چی به چی هستن ... بعدش چن تا مطلب بذارم و ایشالا دوستای جدید پیدا کنم ....

پس به امید خدا -----------> سین .میم.ر  <--------------- باز می گردد!

.

.

خصوصی ترین جای دنیا دوستت دارم قددددددد دنیا !

.

.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۴
"سین.میم. ر"

نظرات  (۲)

۲۴ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۲۵ حسین غلامى خواه
خوش اومدی.
پاسخ:
      مرسی دوست من
منم بلاگفایی بودم اومدم این جا هههه


لینکی دوست عزیز
پاسخ:

خوش اومدین ...

با هم اینجا رو حتی از بلاگفا هم باحال ترش میکنیم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی